2 projekter

strikket for 2 kollegaer er færdige.
Det første er endnu et Bella babytæppe. En ren genganger mht. mønster, garn og pinde. Ingen ændringer. Min kollega har fået det til sit kommende barbebarn, en dreng der lader vente på sig.

Projekt nr.2 er en veninde kjole af Susie Haumann. Farven er valgt af min kollega som er bonus bedste til kjoleglad pige.

Derved har jeg kunne sætte flueben  og mangler nu kun 6 projekter for/ til andre end min mand eller jeg.
Lige pt. Strikker jeg på en cardigan for min mor. Efter mønsterdelen nederst på cardien er det ren glatstrikning hvilket burde være nemt at overskue.

Fakta projekt 1
Design: Bella babytæppe af Lene H. Samsøe
Garn: Drops fabel.
Fra lager: Ja lidt. Købt i foråret 17.
Anvendt:212 g.
Farve: 108/ kongeblå.
Pinde:Knit pro rundpind 2 1/2mm & chiaogoo rundpind 3mm.
Str:80× 100 cm.

Fakta projekt 2
Design: Venindekjole af Susie Haumann.
Garn: Filcolana nz lammeuld
Fra lager: Ja.
Anvendt: glemte at veje den men brugte lidt over 3ngl á 50g. Nåede at bruge lidt af det 4. ngl.
Farve:133/ mørklilla.
Pinde:Knitpro symfoni runndpinde 2 1/2 & 3mm.
Str: 8 år.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo