Det sløveste strikkeår

er netop sluttet.
2015 var det år hvor strikkepindende nærmest stod stille.
Det blev til 1 par herrestrømper, 2 par hjemmehyggesokker til mig, 1 kaprifolie skuldersjal og 1 bluse af Jytte Slente.
Ingen af disse projekter er blevet vist på bloggen. Det må jeg se om ikke jeg kan ændre på.
Jeg mangler stadig at hækle 5 1/2 abe og de trækker tænder når jeg nu hellere vil strikke og når jeg så oven i købet får startet 5 nye projekter op ja så står hækleriet stille. Jeg vil prøve at få taget billeder af alle de nye projekter og skrive lidt om garnet der bruges i løbet af ugen.
Til slut vil jeg ønske de som må læse med et forsinket men godt nytår. Jeg kan læse rundt i blogland at alle er kommet godt ind i 2016. Nogle med dejlige nye udfordringer.
Det bliver spændende at læse med.

Kommentarer

  1. Godt nytår ☺ det er lige før jeg tror, at du skal droppe de aber, for de tager vist lysten fra alt andet!

    SvarSlet
  2. Godt nytår ☺ det er lige før jeg tror, at du skal droppe de aber, for de tager vist lysten fra alt andet!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo