mandag den 25. november 2013

Helt vild med

bella ærmevest er jeg.
Så vild at jeg har gang i hele 3 af slagsen.
Den første jeg lavede i Tussah silke skal pilles op ved lejlighed. Den er desværre alt for stor i bærestykket hvor imod resten af vesten passer fint.
Så på den hvide er bærestykket strikket på p.2 1/2mm og den røde er også på mindre pind. Når bærestykket er færdigt skiftes der til p.3mm. Håber det kommer til at passe bedre.
Garnet er Drops babyalpaca silk og mums hvor blir det dejlig blødt og nu det snart er jul så regner jeg med at den røde skal bruges til julefrokosten..
Hav en dejlig mandag derude.

8 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Ja Bella vesten og Bellatrøjen er ganske skønne - jeg selv har strikket en trøje. Den råhvide er ellers ret flot - er den ikke strikket oppe fra og ned? Kunne du så ikke strikke det nederste bredere og længerer så vesten senere?

Kirsten sagde ...

Den er super skøn! Jeg har også strikket den engang, men endte med at pille den op, da farven var helt hen i skoven! Din farve / dine farver er skønne, så god strikkelyst :))

Pia sagde ...

Jo den strikkes oppefra. Den nederste del af vesten passer fint. Det er bærestykket foroven der bliver for stort trods det at opskriften følges. Jeg tror jeg har løst det ved at strikke på p. 2 1/2 mm istedet for 3mm.

Pia sagde ...

Mange tak. Ja den er skøn og meget nem.

Mona Elisabeth Pedersen sagde ...

Det er også en utrolig sød vest. Kan godt forstå du er begejstret for modellen.

christunte sagde ...

Jeg har også en på listen efter at have set min venindes. Den er så fin!

Pia sagde ...

Ja den er mægtig sød.

Pia sagde ...

Ja den kan jo bruges til meget. Jeg er varm fortaler for denne model.