Lulu rilletrøje.

Der er blevet en Lulu rilletrøje færdig. Den er strikket som en prøve i Nepal fra Drops inden jeg kastede mig ud i originalgarnet. Den er nu blevet ok og bruges som lun trøje på mit arbejde.
Design: Lene Holme Samsøe.
Garn: Nepal fra Drops.
Fra lager: ja så absolut.
Anvendt: 622g.
Farve: 7139/ grågrøn.
Købt hos: Anita garn og strik for en 2-3år siden.
Pinde: Knit pro cubic 4,5mm. Måtte 1/2nr ned for at ramme strikkefastheden.
Str: Medium.
Den skal strikkes igen. En dejlig nem og ligetil model og original garnet er indkøbt.

Kommentarer

  1. Den er skøn og minder meget om Lilly, der også er en af Lenes design!
    Jeg forstår godt du vil strikke en til, man bliver "slave" af den trøje :))

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet en skøn trøje, jeg har slet ikke lagt mærke til den model, men nu har jeg da fået øje på den i din flotte udgave - kan godt forstå, du må ha´ en mere :-)

    SvarSlet
  3. Det er en flot trøje. Det bliver spændende hvordan du kommer til at opleve forskellen på originalgarnet og drops. Jeg er meget begejstret for Lenes designs - søde og nemme at gå til. (for det meste ;o)

    SvarSlet
  4. Den ser godt nok skøn ud - rigtig fin og anvendelig :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo