Og strømper

er der også flere af. 3par har i nogen tid været færdig dog med undtagelse af en hæftning. Det er nu bragt iorden og strømperne er klar til brug.
2af dem er til kæresten, endnu engang og de hvide i midten er mine.
Jeg har lavet en aftale med mig selv om at hver gang der ryger 1par af pindene til kæresten skal det næste par være til mig. På den måde kan jeg måske få øget min egen sokkebestand som ikke er større end max. 5 par.
Pigetrøjen har også fået knapper isat. Nu mangler bare mit mærke i den og babytæppet fra et tidligere indlæg og så må jeg se at få det sendt afsted.
Endnu et babytæppe skal på pindene. Ej til mig men til kærestens lillebrors ven og samtidig prøver jeg at få nogle af de projekter som er på div pinde færdige. Ja,ja det er en gammel sang men før eller siden må det lykkes.

Kommentarer

  1. Lækre sokker og den trøje er bare helt vild fin. Jeg er vild med farven!

    SvarSlet
  2. En super bedårende lille trøje i en rigtig tøsefarve.
    Sokkerne er også fine, især de hvide. Skøn facon.

    SvarSlet
  3. Sikken en fin pigetrøje :-)

    Strømper, hmpfff - jeg har max 2 par hjemmestrikkede og desværre kan jeg heller ikke reklamere med, at andre i familien har nogen - jeg må altså ha taget mig sammen på den front ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint! God plan med flere strømper til dig selv. Du må lige få fyldt skuffen op!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo