Længe siden..

Jamen som tiden dog flyver afsted. Jeg har ikke haft tid til hverken at blogge og følge med hos jer. Årsagen er simpelhen at jeg har haft travlt (som vanligt) med arbejde og indkøbe nye møbler som jeg længe har ønsket mig. Nu behøver jeg så ikke at tage så meget ekstra arbejde, hvilket jeg nok heller ikke får mulighed for. Der hvor jeg lagde min ekstra tid har jeg nemlig fået en fast stilling og det andet faste job jeg har er så sagt op. Årsagen er at de pludselig fra en til anden dag ændrede på mit arbejdsområde i sådan en grad at det ikke længere var den stilling jeg søgte og så ville jeg ikke være med mere. Så nu håber jeg bare at det nye job er mit drømmejob. Jeg glæder mig ihvertfald.
Af strik har det heller ikke været imponerende men jeg er da blevet færdig med lidt.

Det er rigtigt gættet at det er et Camomille (sagde jeg ikke på et tidspunkt at jeg aldrig kom til at strikke det igen?) Nå men det har jeg så glemt.En tidligere kollega rendte med det som skulle have været mit eneste og så måtte jeg have et nyt.
Fakta.
Design: Camomille af Helga Isager.
Garn: Filcolana NZ Lammeuld og Munkholm Merino.
Fra lager: Ja bestemt.
Anvendt: 110g. NZ og 120g. Munkholm Merino.
Farve: Hvid.Købt hos: ? Husker ikke.
Pinde: Knit pro nr. 3 1/2mm og 3mm.
Str: Jeg har ikke fået målt det, men det er rigeligt stort til mig.

Der er også hoppet 2 Windsbraut Padua tørklæder/sjal´er af pindene.

Fakta.Design: Windsbraut Padua af Monika Eckert.
Garn: Atelier Zitron Filisilk og Filigran.
Fra lager: Nej.
Anvendt: Filisilk 114g. Filigran 112g.
Farve: Filisilk fv. 3004 Koral. Filigran fv.80 3-3 Grønmix.
Købt hos: Ellen.
Pinde: Filisilk er strikke på p. 3,75mm Addi Lace og Filigran på 4mm Knit pro.
Str: Har ikke målt dem, da det for mig er store tørklæder.

Og endnu et Trinidad er færdigt.Nu hvor jeg stopper på det ene job har jeg strikket et tørklæde til en fantastisk sød kollega som jeg vil savne rigtig meget. Som tak for hendes samarbejde og væremåde skal hun da have noget fra mig.

Fakta.Design: Windsbraut Trinidad af Monika Eckert.
Garn: Atelier Zitron Filisilk.
Fra lager: Det er resterne fra et bundt.
Anvendt:Farve: 3004 Koral.
Købt hos: Ellen - igen :-)
Pinde: Knit pro 4mm. og 5mm til aflukningskanten.
Str. Igen har jeg sløset på dette punkt.

Som nogen måske husker skrev jeg i det tidligere indlæg at jeg også havde modtaget gaver fra en fødselsdagsgruppe jeg har været med i. Det må dog vente til næste gang, for det syntes jeg fortjener at være et indlæg for sig selv.

Pyha, håber i kom helskindet igennem mit indlæg.

Kommentarer

  1. Sikke dog nogle utrolig flotte ting du har fået produceret - de er helt fantastiske :-D
    Og tillykke med dit nye job - jeg håber du bliver superglad for det
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet og med alle dine flotte projekter, de er super flotte!

    SvarSlet
  3. Tillykke emd jobbet, hvor må det da være rart :-)

    Og hold da op hvor har du fået strikket nogle flotte ting :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med jobbet - håber det bliver rigtig godt. Hold op nogle lækre sjaler du har lavet, de er superflotte. Jeg bliver nok også nød til at lave et Camomille mere ( nå ja, det andet blev vasket forkert og er nu meget småt!) godt at høre fra dig igen (;o)

    SvarSlet
  5. Hold da op for nogle smukke sjaler, du har fået lavet.
    Håber du bliver glad for dit nye arbejde.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Utroligt smukke ting du har fået lavet. Du er virkelig dygtig til at strikke lace.
    Hjertelig tillykke med dit nye job, jeg håber du bliver glad for det.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo