Tour trøje.

Tour de france er i fuld gang og den gule trøje er der kamp om. Jeg gider ikke at kæmpe om den. Dels fordi jeg ikke deltager i TDF, kan ikke cykle så hurtigt som dem (halv dårlig form)er bange for svingene og hader at svede. Så jeg strikker da bare en gul (tour)bluse til jeg selv. Strikkes i gul mayflower alpakka indkøbt for noget tid siden.
Jeg beklager at farven overhovedet ikke er gengivet korrekt.

Måske farven nærmer sig lidt på nederste billede.
Det er en drpos model fra deres nyeste kollektion og den skal nok blive rigtig sød. Garnet derimod er mærkeligt at strikke med, det føles lidt adr´ hvis nogen kender den følelse. Ligesom hvis man strikker alt for tæt og ulden ikke kan udfolde sig rigtigt. Er dog gået fra p.nr 2 1/2 op til 3 1/2mm for at ramme strikkefastheden.
Nå men jeg vil tilbage og strikke på min gule tour trøje, ville bare lige vise hvad jeg har gang i. God weekend til alle.

Kommentarer

  1. Det ser ud til at blive en rigtig sød trøje - fint mønster:-)

    SvarSlet
  2. Så fint mønster i jakken du strikker:) Den blir nok fin:)

    SvarSlet
  3. Meget fint mønster. Den skal da nok blive rigtig fin.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint mønster - kender vist godt den følelse!

    uha, jeg savner faktisk at strikke, men har gang i så meget andet..

    Spændende om du får strikket den i mål inden TDF er slut!

    SvarSlet
  5. Hvor ser den fin ud (den fører ;O)
    Rigtig sødt mønster, jeg må ind og kigge nærmere på Drops!

    SvarSlet
  6. Den ser rigtig sød ud! Bliver du mon færdig samtidig (eller før) feltet? ;)

    SvarSlet
  7. Fin mønster, det bliver en flot trøje.
    Den sorte fra dit forrige indlæg er også rigtig flot.
    God weekend og strikke tour ;-)
    Majbritt

    SvarSlet
  8. Rigtig sød trøje, vejret her i Danmark er vist også kun til tour, strik og kaffe. Spændende at se hvordan den kommer til at se ud.

    SvarSlet
  9. Åh, den ser ud til at blive dejlig - jeg får nu som regel kun den adr´ fornemmelse, hvis der er blandet noget kunstigt i garnet :-) Ser ud til at være en skøn gul farve - glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
  10. Den ser ud til at bli väldigt fin, din gule förertröje! Her oppe er der i princip ingenting fra Touren, underligt synes danskerne som har väret på besög, ja det synes vi også, som er cykelinteresserede.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo