Baby´ s tegn

står den i lige pt. Babytæppet som jeg knoklede for at få færdige blev..... færdigt. Hæftede den sidste ende kl.10 og tæppet blev afleveret kl. 11. Så jo der blev kæmpet bravt. Jeg beklager den lidt dårlige fotoopstilling, men det hele skulle altså gå lidt stærkt. Tæppet er strikket i Viking baby ull 100% merino superwash og der er gået 7 ngl til det. Str. 70 x 100 cm. Den perlestrikkede babytrøje (fortalt om i et tidligere indlæg)skulle samme vej og modtageren blev glad for begge dele. Mere babylykke er på vej, en kollegas datter skal have denne babyvest m. kys og kram snoninger.
Str. 3 mdr, strikket i 2 trd. Duo. Den er nem og ligetil kun to tråde skal hæftes det kan "vi" li´. Den strikkes ovenfra og ned.
Nærbillede af snoningerne som ligger på hvert forstykke.
Der er mere baby og børnetøj på "bestilling" og som lidt sjov og spas for ungerne har jeg købt disse knapper. Mon ikke småbørn vil finde dem interessante?

Kommentarer

  1. Det er nogle fine ting du har lavet.Knapperne er sjove så jeg tror da også at børn vil synes de er rigtig sjove.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde ting, du har lavet. Vesten er rigtig fin med snoningen.
    Hvad hedder mønsteret ?

    SvarSlet
  3. Knapperne er sjove - men måske bliver forældrene ikke så glade. Jeg fandt ud af, at sådanne knapper hed "faster-knapper" hos min bror og svigerinde og aldrig, aldrig blev knappet op og i.
    Men de er supersøde! Vesten og tæppet er også rigtig flotte.

    SvarSlet
  4. Flot,flot babytæppe! Og den lille vest er da ualmindelig sød. De sjove knapper skal nok vække lykke.

    SvarSlet
  5. Sødt babytæppe ! og knapperne kan jeg godt forstå at du har købt, det er da ikke til at stå for. Tror det må blive et hit i børnetrøjer og som pynt.

    SvarSlet
  6. Helvig, tak. Jeg håber også at de små vil kunne li´ dem.

    Annie, mønstret/ modellen hedder babyvest m. kys og kram snoninger og kommer først i hjertegarns babyhæfter til efteråret. Jeg har bare strikket en enkelt op.

    Christunte, den var god. Det har jeg nu ikke hørt før, men håber da at forældrene er ligeså begejstret for dem som jeg er (mon) :-)

    Irene, det var dig der lokkede med dit søde babytæppe. Så jeg abede egentlig bare efter. Dejligt med nemme ting.

    Helle, jeg håber også de små vil elske dem.

    SvarSlet
  7. Sikken et par dejlige ting, du har fået lavet :-) Den lille babyvest er totalt nuttet med alle de fine snoninger - og tæppet er da bare så fint :-)
    Knapperne er skønne, men der kan nok være noget om, at de kan være svære at knappe op og i :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det nogle skønne ting du har lavet og de knapper er da slet ikke til at stå for,men som Lene skriver kan de være svære at knappe op og knappe igen. Derfor kan man sætte dem udenpå og sætte velcro indenunder. Det fungerer fint til småbørn.

    SvarSlet
  9. Ih, hvor er du bare flittig :-)
    Det er nogle super flotte ting du har lavet.... det der med perler og strikketøj har jeg aldrig prøvet, men der ser så fint ud, så måske jeg skulle forsøge mig.
    Ang.tøffelvesten så er du velkommen til at sende mig en mail ;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo