Kong vinter er hård

ved mine fødder. Jeg tilstår at fodtøj er ikke det jeg går mest op i, og jeg har indtil nu gået rundt i kondisko. Yes! også i sneén har jeg haft "joggerne" på. Jeg ejer ellers 2 par støvler, men der er høj hæl på og chancen for at glide i dem er nok større. Derfor kondiskoene. Tog chancen og gik i skoringen, fandt et par flotte og (forhåbentlige) solide støvler uden hæl, jeps de passede og glad var jeg. Der var ellers ikke mange støvler tilbage og ekspedienten fortalte da også at folk havde panikhandlet støvler i weekenden. Jeg endte med disse - Røde Angulus støvler. Jeg anede ikke engang at det var Angulus før end ekspedienten satte æsken på disken. Jeg er nu alligevel glad for dem uanset navn.

Kommentarer

  1. Du kan roligt være glad- har et par præcis mage til...de ER gode

    SvarSlet
  2. Angulus støvler kan man KUN blive glad for!

    SvarSlet
  3. De er super flotte. Har selv angulus støvler og er bare så glad for dem:) Et godt køb du bliver glad for:)

    SvarSlet
  4. Jeg har næsten ikke andet end Angulus-sko og støvler, og havde købt de røde hvis ikke det var bfordi jeg allerede er dækket rigeligt ind. Her i snevejret har jeg fundet ud af en fordel ved snørestøvler, det er let at tilpasse dem til et par ekstra uldsokker (forudsat at der er plads i foden).

    SvarSlet
  5. Dejlige støvler, dem vil du helt sikkert blive glad for.

    SvarSlet
  6. Tak for jeres positive kommentarer på Angulus fodtøj. Jeg har haft dem på 1 gang og er overrasket over hvor behagelige de er at have på.. Jeg tror pengene er givet godt ud.

    SvarSlet
  7. Det kan du helt sikkert regne med, at pengene er givet godt ud - hvis du er lidt god ved dem, kan du også ha´ dem i flere år :-)

    De er flotte i den røde farve :-)

    SvarSlet
  8. Hej Lene.
    Tak, jeg syntes nu også den røde farve er flot.
    De er allerede passet og plejet som var det et lille barn. (imprægneret og pudset) Dog har jeg ømme hæle, glemte lige at nye sko skal gåes´til.

    SvarSlet
  9. De ser rigtigt läkre ud! Har også selv gået i joggere, jeg skal jo kun ud til bilen, köre og parkere lige ved jobbet, så jeg behöver ikke stövler, ja lige med undtagelse af hvis bilen skulle stå stille! Men nu har jeg faktisk også taget mine på, vi har for koldt og sneen bliver ved med at komme.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo