Mini på matriklen


Der er indsneget sig en mini netbook hos mig. Kunne ikke modstå fristelsen længere. Den er simpelhent praktisk og er i mine øjne kun et supplement til min alm. bærbare. Der har og er stadig lidt "røre i andedammen" på mit job om hvorvidt det er tilladt at bruge deres pc til surfing, så jeg fandt det meget belejligt at der var tilbud på sådan en lille sag. Den fungerer næsten på lige fod med en anden pc, dog er der ikke cd-rom drev i. Det smarte er at nu kan jeg opdatere min blog døgnet rundt for den er så lille at den er til at have med overalt.

Kommentarer

  1. Pas du nu på, du ikke bliver stresset af at kunne være på døgnet rundt ;-)
    Men fin, dét er den :-)

    SvarSlet
  2. He, he. Ja det sku lige passe man får abstinenser når man ikke har den med sig en eller anden dag.

    SvarSlet
  3. Den var da ualmindelig söd. Jag tror også at jeg skal have min med på ferie, så må jeg bare lige se, om der er et net i närheden, som jeg kan kopple mig ind på........

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo