Lune fødder - til vinter.

De første strømper i 47 er færdige, nåede dog ikke at få taget et billede af dem inden de blev bortført. Det næste par er også snart at se en ende på. Denne gang har jeg slået begge to op på strømpepindene og strikker så lidt på begge, jeg måtte nemlig konstatere at jeg ikke fik de andre helt lige lange trods samme antal omgange. Desuden syntes jeg det er meget hyggeligt at strikke på denne måde. Jeg har hørt om 2 at a time sock osv, men jeg hygger mig på denne måde.


Jeg har også gang i et enkelt par sokker til moi, de strikkes i Zauberball, det nye hit blandt strømpegarn, jeg er noget forbeholden da det snor sig noget, måske det skal bruget til noget andet for det er ellers lækkert og farverne er flotte.

Farverne gengives desværre ikke så godt på billedet her.

Kommentarer

  1. Tak for dine søde kommentar på min blog.

    Sikke en skøn farve du har fundet til dine strømper, en skam at det snor men pænt ser det ud. Jeg er vild med stærke farver.

    SvarSlet
  2. De er helt vildt flotte de røde, sikke farver :-) Og så er de vel en hel del hurtigere end str. 47 ;-)

    SvarSlet
  3. Helle: Selv tak, :-)

    Lene: Ja den røde er virkelig flot, jeg er ellers ikke til rød, men denne fangede mig, og jo en 39 er meget lille i forhold til 47.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo