En mørkhåret bankede på

Vel at mærke postbudet. Det var min pakke fra Garn.dk og overrasket var jeg, sikken service. Bestilte igår kl.13:53 - ordrebekræftelse kom kl.15:42 og idag kl. 13:45 kom pakken. Nu er der ingen undskyldning for ikke at strikke de fine duge på p. 1,25 og 1,5mm øj de er meget tynde de pinde.
Eller er der alligevel en undskyldning eller to, måske tre? Ja for jeg lurede lidt på hvad for nogle garner drops har på udsalg i maj, og jeg faldt over disse to trøjer som jeg fik garn til for næsten ingen penge.
Alaska i en lysbrun nuance for 14,- kr pr. ngl. til drops nr. 109-3.
Og Merino ekstra fine i hvid for 20,- kr pr. ngl. drops nr.111-34.
Desuden har jeg bestilt mørkebrun Eskimo til 13kr,- kr pr. ngl til model nr.109-8. Den har jeg længe gerne ville strikke, og da der nu var tilbud på garnet slog jeg til. Nu skal det så bare strikkes og jeg vil gå igang når alt det jeg har gang i er færdigt. Det har vel nok været en skøn dag. (prøvede at få linkene til opskrifterne til at virke, men i havner på en svensk hp, desværre)

Kommentarer

  1. Hold da op hvor kan du da rigtig komme i gang med nogle spændende ting. Skønt med sådan en pakke.

    SvarSlet
  2. Lyder interessant med SÅ tynde pinde, det er jeg spændt på at følge:-)Herlige ting, du har fået.

    Jeg har også kun supergode erfaringer med servicen fra BC garn, de er hurtige og venlige :-)

    SvarSlet
  3. Helle: ja det er spændende ting som jeg håber at få gang i. Jeg kan fortælle at det er det første stk beklædningsstykke jeg i så tilfælde vil få lavet da jeg aldrig før har gjort det i trøjer, bluser ect. kun sjaler, sokker, babytøj og tilbehør.

    Lene: ja det er meget spændende med de tynde pinde, jeg er facineret af Sonja Rasmussen´s tynde duge og flakon´er og i babyloo 10, 20, 30 så kræver det tynde pinde som jeg har haft svært ved at opdrive og da jeg så BC garn havde dem, måtte jeg handle og det gik hurtigt, meget hurtigt.

    SvarSlet
  4. Endnu engang, var det nogle dejlige ting posten kom med.

    Jeg har også købt lidt Drops på tilbud.
    Overvejer om jeg skal have lidt mere :-)

    SvarSlet
  5. Sikke meget Postmand Per kommer med! Jeg tror også, at jeg skal have bestilt, når det er så billigt!

    SvarSlet
  6. Som du kan inspirere...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo