Jeg har modtaget en award fra Irene og det er første gang nogensinde jeg stifter bekendskab med sådan en.

Jeg er glad for Irene har valgt bl.a mig pga. jeg er forholdsvis (host,host) nystartet strikker og iflg. Irene "kaster mig ud i" Lace strik. (jeg kan næsten ikke andet) :-)

Jeg kan kun sige mange tak og at jeg desværre nok må melde pas til at sende til min.7 nye. Beslutningen er taget på grundlag af at jeg ikke kender alle de skønne og kreative Quinder i blogland nok til at kunne udtale mig om hvorfor netop de bør have prisen, og jeg syntes det er lidt for løst et argument at skrive fordi jeg følger deres blog og syntes det er lækre ting de får præsteret.. x7

Kommentarer

  1. Tillykke med prisen.

    Kan godt forstå det er svært at vælge hvem du skal give videre til.

    SvarSlet
  2. Tillykke med prisen! Og jeg er väldigt imponeret over lace-strikningen, fordi det kan jeg ikke selv.

    SvarSlet
  3. Jeg håber at du bliver glad for bogen, som du har bestilt. Det er nogle virkelig fine mönster.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo