På tide...







For snart et år siden, lovede jeg to kollegaer strømper til deres små børbebørn, de er først i dag blevet endelige færdige. (meget flov og fy, skam) De er igår blevet hæftet i enderne, vasket i dag og i aften kører jeg ind på mit job hvor jeg ved de begge har vagt i aften. Så de får begge en ekstra lille gave til de små.



Jeg er lidt slem til at love og pludselig er der gået al for lang tid, inden jeg opfylder ønskerne, men sådan et gen har vi alle vel gemt i os. ??? :-)






Kommentarer

  1. Sejt at strikke strømper, når man kun har strikket i 2½ år. jeg strikkde mine første strømper iår og jeg har strikket i 25 år!!

    SvarSlet
  2. Hej Lona.

    Ja strømper var nok det allerførste jeg påbegyndte, men trævlede op igen og igen, da jeg ikke fattede meningen med det.
    Nu har jeg altså strikket strømper siden sidste jul. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Pia.
    Så ver det dig der skrev til mig om at komme med på min blog. Du skal være meget velkommen. Sikke nogle fine sokker. Jeg håber ikke de er blevet for små i mellemtiden. Jeg fandt for nylig en meget anvendelig side på nettet, hvor længden på sokker i forskellige skonumre var skrevet. Det var en rigtig god ide, fordi min svigermor også strikker sokker og de er konsekvent for små fordi hun synes børnebørnene ikke er så gamle, men derfor kan de jo godt have store fødder !!! Så nu passer sokkerne.

    SvarSlet
  4. Hej Pia :-)

    Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår.
    På gensyn i blogland i 2009.

    Mange julehilsener fra
    Dorthe (Dorthes Hobby)

    SvarSlet
  5. Hej Pia.
    Tak for din hilsen på min blog. Med hensyn til Top stykke, så prøv bare, når du har strikket de første 10 pinde ca. så vil du føle det går der ud af er jeg sikker på.

    Kan du have en rigtig god jul og et godt nytår.
    Mange hilsner Hanne

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo