tirsdag den 30. december 2008

Bestillingsarbejde færdigt.. eller næsten.







Så blev pulsvarmerne i silke næsten færdige, de mangler at få syet ferskvandsperler på, de er indkøbt i dag.



Jeg glæder mig til at give modtageren dem og se hendes reaktion... den skal i nok få at høre og se dem endeligt færdige også. Hun skal nemlig lægge hænder til billedet af dem.






Jeg har idag snoldet lidt.. jeg har købt de 4 Maskerader kataloger jeg manglede + lidt garn når jeg nu alligevel var ude... 7 ngl. turkis trunte, en rigtig flot farve, helt ubeskrivelig. Jeg vil så gerne dele farven med jer, men det må blive når billedet er taget (jeg får helt lyst til at tage den med i seng og drømme om farven og evt. projekt) he,he.

8 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Sikke nogle søde muffedisser. Jeg kan godt forestille mig de er lækre i silke. Glæder mig til at se dit garn i den drømmende farve.

Dorthe sagde ...

Ja vil vil ses dem på, de er rigtig flotte.
Håber at du kom godt ind i det nye år :-)

Tine sagde ...

Hvor ser de flotte ud.
Og lavet af silke, må de være rigtig bløde og dejlige :-)

Pia sagde ...

Hej Karin og Tine.

Jo de er meget lækre og bestemt bløde, dog kan de ikke gi sig så meget, så det er om at være sikker på at de passer.
Opskriften er fra Ruth Sørensen´s hefte; muffer, pulsvarmere og muffediser. Garnet er noget jeg havde på lager fra Phildar 100% soie.

Karen-Ditte sagde ...

Sikken et par søde pulsvarmere - og sikken en beskeden titel din blog har. Har netop fundet den, og glæder mig til at se hvad du vil dele med os. Godt Nytår.

LiseStrik sagde ...

Sikke et smukt mønster og vildt lækre i silke kan jeg forstille mig.
Godt Nytår
KH Lise

Irene sagde ...

De er rigtig søde dine pulsvarmere!

Irene sagde ...

Og så glemte jeg at skrive : Velkommen i Blogland!