Morfar

Trøjen er nu strikket færdig. Der er hæftet ender, syet knapper i og afleveret til vores nabopar som venter deres 3.dreng meget snart.
Det gik hurtigt her til sidst med at afslutte den for jeg ville så gerne videre i strikke projekterne der er rigtig mange af.
Malte trøjen er de sidste 2 dage derfor også vokset og nu er jeg igang med ærmerne.
Jeg håber at få den gjort færdig her i september men da jeg også kender mig selv godt nok så har jeg ikke tænkt mig at være min egen slavepisker for at indfri mine håb for strikkeprojekterne.

FAKTA.
Design: Morfar trøje af Lene H. Samsøe.
Garn: Drops Flora.
Fra lager: Garn købt på tilbud i år.
Anvendt: 108 gr.
Farve: 11 - Petrol mix.
Købt hos: Strikkes.dk
Pinde: Chiaogoo 2 1/2mm og 3mm.
Str: 3-6 mdr.

Kommentarer

  1. Sikke en dejlig morfar ;-) I en skøn farve:-) Dine naboer er vist mere end almindeligt heldige :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo