Øv altså....

Når man opdager man har strikket på en forkert pind.
Malte trøjen blev lukket af til ærmegab og starten på ærmerne gik igang. Men jeg kunne ikke forstå jeg havde 3stk 3 1/2mm. og kun 1 stk 4mm. pind. Kiggede på trøjen og så den ene pind var en 3 1/2mm og den anden en 4mm. Trøjen var derudover lettere skæv i den ene side. Trævlet op og startet forfra...ØV sir' jeg bare.
I ren og skær ærgelse blev den smidt i skammekrogen og en Dæxel no.7 kom på pindene. Merilin fra Isager er erstattet af Isager highland wool. Det ser umiddelbart lovende ud og hvis den bliver god så må manden min acceptere 4-5 trøjer i samme model i forskellige farver.😊
Kan ikke just sige noget er færdigt. Fik startet 2 trøjer op til jeg selv men de er sandelig også hyllet op igen.😁 strikketiden er ikke det der er mest plads til lige pt. men jeg prøver at fokusere på de 2 trøjer.
Vejret er da helt fantastisk og det nydes på altanen og i nyttehaven. Håber i andre har lige så fantastisk et strikke vejr.
God weekend til alle.

Kommentarer

  1. Øøøvvv - det er simpelthen bare SÅ ærgerligt (;o)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig træls som vi siger heroppe - især når det giver uens stykker, øv. Men du er oppe på hesten igen. Dæxel no 7 er også bare en flot trøje og du er da kommet et godt stykke :-) Hvorfor mon du har skiftet Merilin ud? ikke fordi Isager højlands uld er jo også mega lækker. Jeg er bare nysgerrig ;-)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor ser det godt ud!
    Virkelig ærgeligt at skulle trevle op. Håber, du kommer op på hesten igen!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo