Prøver om

strikkelysten kan vækkes med et nyt stykke strik.
Det er Soumak tørklæde fra Rowan jeg er gået igang med. Garnet er Rowan fine tweed, købt i Helsinge for noget tid siden. Der skal bruges 29 ngl a 25g. fordelt på 10 farver. Jeg er allerede nu ganske godt tilfreds med arbejdet og håber at slutresultatet er godt for lige nu syntes jeg det er så fedt og sjovt at et nyt er i tankerne. Måske bare i andet garn da det alene i materialer har kostet 841,-kr. Bagsiden er ligeså flot/spændende som forsiden syntes jeg. Nu vil jeg strikke videre inden arbejdet kalder. God søndag til alle.

Kommentarer

  1. Uha, uha det er en dyr sag, men så får du også et helt suverænt flot tørklæde, der forhåbentlig holder i mange år :-)

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud - rigtig god farvesammensætning. Og så har det sin egen tilfredsstillelse at strikke i kvalitetsgarn. Rowan er lækkert garn - men dyrt.

    SvarSlet
  3. Stor fint mønsteret. Det blir deilig. Men masse arbeid, jeg ønsker masse moro og glad deg.
    Jeg strikker med Rowan garn ofte.
    Hilsen til deg - og naturlig jeg har glad å se en gang :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo