Mindst ét grimt håndarbejde..

i livet skal man lave. Her er mit første grimme projekt. Jeg er ej stolt af det men som tæppe i bilen går det lige.
Det har været 2 år undervejs, så det er på tide det blev færdigt. Det er hæklet i Jamieson´s shetland spindrift farve ginger. Det er noget kradsbørstigt uld. Sammenhæklingen og kanten er Evilla 8/2 i brun/hvid mix. Tæppet måler 150 cm x 103cm og er endnu ikke vasket. Jeg har brugt 440g af Jamieson´s og ca. 100g af Evilla. Jeg prøver ihærdigt pt at fastholde mig til et projekt ad gangen, det er ikke nemt vil jeg hilse og sige. :-) Jeg har lyst til at starte flere nye spændende ting op men må ikke for MIG! :-)

Kommentarer

  1. hej Pia
    så grimt er det da heller ikke :o)
    tror du ikke noget af krasbørstigheden går væk, hvis du vasker det ? (eller det har du måske allerede gjort?)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er flot, jeg er vild med farverne :))

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu heller ikke det er grimt. Farverne er da fine.

    SvarSlet
  4. Altså Pia - det er overhovedet ikke grimt nok til at kvalificere sig som ordentligt grimt!
    Mon ikke det bliver lidt blødere efter vask? Sådan et tæppe er jo herligt at have i bilen!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo