En forside og en bagside..

Det har mange ting. Denne pude har også en forside og en bagside, hvilken der så er hvad kan jo stå en frit for. Jeg tror nu at den med de 2 mørkelilla hjørner bliver forsiden. Billedet viser desværre farven mere blå end lilla.
Lapperne begyndte jeg på i Juli sidste år, og nu et helt år efter er betrækket færdigt. Det har taget lidt tid, bl. a fordi jeg ikke har været helt tilfreds og har pillet op en del gange og der er stadig lidt der generer mit øje, men jeg kan leve med det. Garnet er Hjertegarns Blend/Tendens - et meget behageligt garn at arbejde i. Der er brugt 7 farver- 1ngl af hver med undtagelse af den brune og hvide, der er 2ngl af hver. Det vejer 320 g og passer en pude 50 x 50 cm.
Jeg har mange inderpuder, jeg håber på jeg med tiden kan få lavet betræk til og få en overfyldt sofa med skønne puder, det er noget andet end dem man køber i evt. jysk som puden på sidste billede er fra. Bedøm selv hvilken du hels ville have stående i din sofa.. (puderne bliver gerne købt på tilbud, betrækket pillet af og kasseret, på den måde har jeg skaffet billige inderpuder)

Kommentarer

  1. Det er en rigtig fin pude du der har lavet.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor ser den flot ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er din pude fin. Jeg kan godt forstå du gerne vil have en hel sofafuld. Held og lykke med projektet

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ved godt, hvad jeg vil ha´ stående ;-) Den er superfin din pude og skal da have en makker eller to :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt med mange puder. Hvor er den fin din hæklede pude, skønne farver.

    Jeg er ny på din blog. Hvor har du lavet mange fine ting :)

    SvarSlet
  6. Tak til jer alle for kommentaren omkring puden. Jeg er også selv glad for den.
    Til Emmy, tak og rigtig velkommen til.

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin, din pude.

    Har kigget rundt på din blog og ønsker at følge dig ;o)

    SvarSlet
  8. Hej Momsestrik.
    Mange tak, det er altid dejligt når andre har lyst til at følge med hos en. :-)

    SvarSlet
  9. Det var en kjempefin pute:) La meg som følger til bloggen din, og ønsker deg velkommen til å tippe innom min også:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo