Sådan kan det også se ud..

Sjalet i tykt uld jeg startede på for 3 uger siden, ser nu sådan ud.

Ganske rigtigt, det er trevlet op. Det trak skævt i midterpartiet, og så er det ikke værd at fortsætte med. Det er ligesom at dette garn ikke vil noget som helst af det jeg havde tiltænkt det til. Tilgengæld er jeg igang med kanten på dette sjal/tørklæde. Strikket i Zauberball og Exclusive alpaca. Den grå farve bryder jeg mig ikke om til den blå, det virker for jeans-agtigt til mig, men nu skal det altså laves færdigt. Så kan jeg altid lave et nyt i farver der passer bedre sammen.

God dag til alle derude.

Kommentarer

  1. Hmm, mon ikke der pludselig dukker et projekt op, der er skabt til det garn? :-)

    Jeg synes nu sådan en jeans-blanding er flot en gang imellem og dit sjal tegner da rigtig godt :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er ikke altid vi er tilfredse med det vi får lavet. Surt for det er et stort arbejde. God dag:)

    SvarSlet
  3. Hej Lene.
    Ja jeg håber da at finde et projekt til garnet for jeg er vild med farven og kvaliteten, men nu får det lov at ligge lidt.
    Mht til sjalet forestiller vi os et og får så et helt andet resultat ud af det.

    Hej Marianne.
    Jo.. lidt surt er det vel, men jeg ærger mig ikke helt så meget, for nu har jeg en gave mere i kassen.
    God aften til dig.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo