Inspiration og mer´ til

Jeg har købt mere inspiration, ikke fordi jeg ikke har nok herhjemme, men jeg kan altid bruge mere.
Folk shawls og Traditional knitted lace shawls er købt her. Bøgerne er billigere end andre steder jeg har set. Jeg har kun skimtet dem igennem da jeg har haft æren af at læse i dem hos en anden strikker for noget tid siden, så jeg kender dem godt.
De 3 små bøger/hefter har flere søde modeller, men jeg får altså ikke lavet halvdelen af dem. Bøgerne var på tilbud hos Nørkleriet. 25 % på alle bøger, gik kun efter to nøgler garn jeg ved jeg kommer til at mangle til et fremtidig projekt. Tsk, Tsk..








Kommentarer

  1. sikke et flot sjal - det blå!!!!mange hilsner Lavendel - www.lavendelgarden.dk

    SvarSlet
  2. Hej Lavendel.

    Mange tak for rosen til sjalet.
    Jeg er igang med et mere og håber det snart også må være færdigt. Det bliver strikket på en hel p.nr mindre så jeg er spændt på resultatet.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo