En Mojo

Sweater mere er færdig. Det har den nu været længe men først forrige søndag blev enderne hæftet og den fik en mild vask.
Jeg har sådan glædet mig mens jeg strikkede den, da den er tættere en i det oprindelige garn og med 1maske mere på 10cm så det fint ud og go' blev den hvis jeg selv skal sige noget.. 
2 par strømper er også (næsten) færdige. De mangler.....ta daaa..... endehæftning. Imens strikker jeg videre på strømper, lidt en bestilling hvilket jeg ellers ikke gør i men det kunne jeg næsten ikke sige nej til. Eneste krav er de (5 par) ikke har deadline på.

Mojo info.
Design: Louise Møldrup aka Design club.
Garn: Englegarn Cashmerino og Filcolana Tilia.
Fra lager: Kun mohair' en er lagergarn.
Anvendt: 412g i alt.
Farve: Cashmerino 358 Elmgrøn & Tilia 355 Green tea.
Købt hos: Englegarn kun Cashmerino.
Pinde: Chiaogoo redlace & Chiaogoo shortie til ærmer. 3.5 & 4 & 4.5mm.
Str: Xl.
Ændringer: Altid. 

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange tak. Den er sørme lun da den er strikket i tættere garn end originalen.😂

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt