Mere strik..

Er færdigt.
Jeg har strikket en trøje for min mor. Farven er frisk rød om jeg må sige. Det kom som prøve (et helt ngl.) sammen med flere andre farver da jeg bestilte garn fra Butiksmuksak sidste år. Min mor var hurtig til at beslutte hun ønskede en trøje i dén farve og så måtte der bestilles. Modellen var en anelse svære at finde pga ønsker og idéer men endte lykkeligvis ud i en Petiteknit. Det har taget noget tid at strikke den (af flere årsager) og at finde knapper i guldfarve har godt nok været svært. Det er ikke in/moden nu har jeg hørt x flere. Nu er der sat knapper i og trykknapper. Jeg har ikke lavet knaphuller som opskriften siger. Det kommer ikke til at ske og "min" løsning fungerer heldigvis fint.

FAKTA.
Design: Copenhagen cardigan-Petiteknit.
Garn: Lana Gatto Vip og Silkmohair.
Hvorfra: Butiksmuksak.
Anvendt: Samlet vejer trøjen 398g.
Farve: 1010 & 6024/ Scarlet Poppy.
Pinde: 4mm. Og Crazytrio 3,5 t. Lommer.
Str. L.

Kommentarer

  1. Hold da op! Virkelig sejt gået, også med din jagt på guldknapper. Jeg håber VIRKELIG hun kommer til at elske den og slide den op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét har hun bare at gøre...🤣men jeg er sikker på det var arbejdet værd.
      Nu må jeg så igang (snart) med én til mig selv. Det kunne jeg godt bruge i gardaroben.😊

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo