Messe.

Året er godt igang og jeg er et sjuft med mine indlæg. 😊
Så først et meget forsinket godt nytår til alle.
Jeg har (som tusinde vis andre) været på håndarbejdsmesse igår. Der var rigtig mange mennesker og vi gik i gåsegang medmindre vi fandt en stand som skulle kigges nærmere på (hvor der også var godt fyldt). Der var i år flere stande som i min verden absolut ikke havde noget med håndarbejde at gøre og det trækker altså ned i minus. Nå men ikke noget brok for jeg kom nu hjem med lidt.
4 ngl. Strømpegarn som kvaliteten siger bliver til strømper til min bedre halvdel. 2 ngl. Juniper Moon Farm Findley som skal omdannes til sjaler/tørklæder. Ikke endelig besluttet endnu. Geilsk maskemarkører(super anvendelige), div. knapper, 4 lukketøjer, zing strømpepinde og 5 knapper i horn/ben. Sidstnævnte er rene kunststykker og jeg ser frem til at sætte en knap på et stykke strik.
På strikkefronten herhjemme er ikke sket alverden. Et sjal er afsluttet. Mangler at hæfte 2 ender og blokke det. Har kortvarigt dobbeltjobbet men da jeg fik tilbudt et hyggejob hos en garnwebshop opsagde jeg job nr.2
Så nu har jeg mit "hverdagsjob" + hyggejob 3 gange om ugen. Jeg glæder mig til ikke at komme hjem 23.30 og op igen kl.05.00 men at have en formiddag hjemme. Det burde give en anelse strikketid.😉 God søndag til alle.

Kommentarer

  1. Det lyder da også ret hårdt med dobbelt job - dejligt med et hyggejob, der har med garn at gøre ☺ Jeg er egentlig ikke fan af håndarbejdsmesser, der er alt for meget uden for mit interesseområde ( som jo også er ret snævert, he he), derfor har jeg besluttet kun at besøge egentlige strikkearrangementer ☺ Forstår godt din følelse, men du fik dejlige ting med dig hjem ☺ Godt nytår -det havde jeg nu ikke troet jeg stadig sku sige i februar, he he

    SvarSlet
  2. Søsteren og jeg blev også enige om at det var sidste gang vi var der alt for meget der intet har at gøre der, så heller strikvents rundt omkring.

    SvarSlet
  3. Dejlige indkøb - jeg var også derinde om lørdagen - hold nu op der var mange mennesker! Og ret mange stande med symaskiner og stof, ikke lige noget for mig. Jeg købte for gastronomiske 20 kr {;o)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo