Lidt nyt..

Efter en travl sommer hvor ting skulle udbedres i vores nyttehave og ferie til jylland planlagt fik vi midt imellem af vide vi også havde fået ny bolig og skulle derfor midt i det hele til også til at pakke ned og gøre klar til flytningen. Dagen oprandt og det har kostet kræfter. Vi havde 14 dage til at tømme den gamle bolig og gøre rent ned i mindste detalje eller det kunne koste indskuddet. Jeg vil sige det har været strengt og ikke alle dage lige sjovt.
Nu er alt ved at være på plads, småting mangler stadig men det er småting. Strikketid siden starten af August har været lig nul da jeg har været for træt når tiden bød sig. Jeg har dog haft noget overskud til at læse de blogs jeg følger og har lagt en kommentar hist og pist.
I dag fik jeg hæftet ender på 2 par strømper og et halstørklæde alle 3 ting til manden. Ting som har ventet på monterings sofie længe.
Fakta undlades denne gang.
Desuden fik jeg lyst til at se Wadils nye butik efter de flyttede fra Valby til Greve.
Materialer til 2 huer kom med hjem. Den ene blev færdig 2 dage senere og jeg er ellers ikke en huepige...
Fakta undlades også her.
I foråret lovede jeg to kollegaer en hættetrøje til hhv. søn og barnebarn hhv. str  4 og 1 år. De er ca halvt færdige begge to og dem stiler jeg efter at få færdige i denne uge hvor jeg har efterårs ferie. Jeg håber min energi rækker. Vi får se når ugen er omme hvor langt jeg nåede. 😊

Kommentarer

  1. Jamen det er da sådan set imponerende, at du overhovedet har noget færdig - sådan lige halstørklæde, 3 par sokker og en hue - det er da ret godt gået, betingelserne taget i betragtning :-) Jeg er helt vild med huen og jeg er heller ingen hue"pige" ;-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye bolig ;-)
    Fine ting du alligevel har fået nået at strikke.

    SvarSlet
  3. Det lyder som om du har været igennem en ret turbulent periode med flytning osv. Så er der ikke megen tid til strik eller blog. Godt du har fundet dig tilrette i ny bolig - tillykke med den :o)

    SvarSlet
  4. Flytninger trækker virkelig tænder ud! Men tillykke med det nye sted! Håber, I er glade for det.
    Rigtig flotte ting du har strikket!
    P.S. Det er altid hyggeligt at få kommentarer fra dig.

    SvarSlet
  5. Dejligt i er kommet på plads i den nye lejlighed, så skal strikke tid og lyst nok komme lidt efter lidt.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo