Slaphed på bloggen

skyldes tildels et hængeparti med nogle Kay Bojesen aber.
Mangler stadig at hækle 9 stk. 3 af dem er næsten færdige. Jeg har ikke strikket så meget netop for at få gjort aberne færdige men det har kun resulteret i absolut ingenting. De nærmer sig betegnelsen hadeprojekt.
Jeg håber lidt min julegave fra manden min kan få hæklenålen i omdrejninger. Det er et knit pro christmas edition royal sæt med spider i farver og kabler ligeså.  Lidt strømpegarn fra Regia og 2 af Susie Haumanns bøger kunne også fremskynde abernes færdiggørelse. Jeg håber.... og hækler videre.

Kommentarer

  1. Det lyder godt nok også vildt med så mange aber! Det ville de fleste vist gå ned på..... Mon ikke det kunne være godt med lidt afveksling?
    Gaven ser jo HELT fantastisk ud! Mon ikke han håber på et par strømper?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er lige hvad han gør. Kender ingen andre end ham som er så glad for hjemmestrikkede strømper. 😄

      Slet
  2. Jamen - du har da også spændt dig hårdt for vognen, må jeg sige - det er altså mange aber :-) Det er da en dejlig tidlig julegave, hvor ser de smukke ud de nye knit pro - jeg ville jo afgjort veksle mellem aberne og noget andet, så det hele ikke blev så surt, men det kræver selvfølgelig at selvdisiplinen er god nok til alligevel at få dem gjort færdige :-) Held og lykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jeg har nok taget munden lidt for fuld med alle de aber. :-) jeg har også strikket lidt indimellem aberne dog ender det næsten altid med at strikkepindene vinder lver hæklenålen og det er jo knap så godt.

      Slet
  3. Uf - der er intet der kan ødelægge lysten som sådan nogle hadeprojekter. De kalder på overspringshandlinger.Er du bange for, om alternative strikke/hækletøjer vil medføre, at aberne aldrig bliver færdige ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Aberne bliver ikke færdige hvis ikke jeg holder noget selvdiciplin. Ved med jeg selv at det er strikkepindene som kommer til at gløde mest... :-)

      Slet
  4. Sikken en skøn gave!! Den udgave har jeg ikke set før, det må komme på ønskelisten {;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lona.
      Jeg er også meget glad for gaven. Ved den er købt hos Genesis.

      Slet
  5. Jamen sikke da et fint sæt, du har fået dig der, stort tillykke med det ;-)
    Ni aber det er jo bindegalt, hvordan er du dog kommet til at skulle lave så mange ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke kun 9 men hele 19 aber alt i alt. Det er 9 som mangler at blive færdige og nu hænger det mig en anelse ud af halsen. Tak ang. strikkepindesættet. Vil mægtig gerne prøve dem af...

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo