Blog-træf

Var der igår hos Violykke.
Et meget flot arbejde lå bag. Det tror jeg alle vil være enig med mig i.
Der var kaffe, te, boller med div. tilbehør og tærte som smagte fantastisk.
En goodie bag stod klar på hver stol og sofabordet var overfyldt med nummerede pakker.
Vi fik præsenteret os, snakket og strikket og indimellem tog vi en lille glassten hvor et nummer på undersiden viste hvilken pakke på bordet vi var så heldige at få.
Det var rart at få sat ansigt og hilse på de kreative mennesker der deltog. Alle kom med super godt humør.
Jeg var træt men meget glad og fyldt med en masse dejlige indtryk i bilen hjem. Faldt da også tidligt i søvn :-)
1. billede er indholdet i goodie bag'en.
2. billede er gaverne fra sofabordet. ( bogen krydret strik har jeg byttet med Kirsten fra maskebal som i løbet af næste uge vil få en bog af mig.)
Tak til jer alle for en hyggelig dag.

Kommentarer

  1. Hej Pia..tak for i går, det var en helt igennem vellykket dag..jeg måtte også overgive mig til søvnen ret tidligt i går :-)

    SvarSlet
  2. Det ser da ud til at have været en helt forrygende dag :-) Og Lykke må da ha haft et kæmpe arbejde med det, så I er heldige :-)

    SvarSlet
  3. Det har da vist været en rigtig god dag. Sikke et kæmpe arrangement Lykke har fået stablet på benene.

    SvarSlet
  4. Hej Pia
    Tak for i går, det var en hyggelig eftermiddag.
    Og et vældigt arbejde Lykke havde lagt for dagen.
    Var da helt paf da jeg kom hjem og rigtigt fik kigget på det hele.

    SvarSlet
  5. Jeg siger også tusind tak for i lørdags. Super hyggelig eftermiddag og dejligt at få hilst på dig.
    Og jeg er stadigvæk helt høj over alt det som vi oplevede

    SvarSlet
  6. Hold da op en skøn eftermiddag, jeg er også rigtig ked af jeg ikke kunne komme alligevel, men fik fejret vores niece's fødselsdag i Zoo ☺️

    SvarSlet
  7. Hej Pia
    Igen tak for hyggelige timer, det var dejligt at se dig og skønt vi kunne lave en byttehandel :))

    SvarSlet
  8. Hvad kan man ønske sig mere end sådan en hyggelig dag!

    SvarSlet
  9. Jeg er så glad for at i kom, og gjorde dagen så god.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo