Syntes lige...

jeg vil vise et (selvfølgelig) nyopstartet projekt.
Det er et Padua tørklæde til jeg selv.
Ikke fordi jeg ikke har noget igang jeg kunne prøve at færdiggøre men garnet lokkede altså!
Det er Qoperfina fra Canard. Det indeholder 50% babyalpaca, 48% pima bomuld og 2% kobber. Farven jeg strikker i hedder Hickory. Det løber ca 304m pr. 25g. Så det bliver et tyndt og luftigt et af slagsen og mums hvor er det blødt. Prøv det selv hvis ikke du allerede kender det og jeg er sikker på du vil sige det samme.

Kommentarer

  1. hej Pia. Det ser rigtig lækkert ud.
    flot !

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det et flot mønster og garnet ser rigtig dejligt ud. Man kan næsten se på billedet, at det er et blødt og lækkert garn.

    SvarSlet
  3. Det ser simpelthen så chokoladelækkert ud!

    SvarSlet
  4. Jeg forstår godt at du blev lokket - sidder selv i øjeblikket og kæmper for ikke at starte nyt strik op - måske skal jeg bare følge dit eksempel og lade lysten styre (for en gang skyld :)

    Meget lækre farver du har valgt :)

    SvarSlet
  5. Det har jeg lige prøvet at mærke på hos Tind - nøj, hvor er det lækkert. Dog købte jeg ikke noget og jeg kan kun sige, at jeg har fortrudt ;-) Det bliver et superlækkert sjal, du får ud af det :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo