Når nu

jeg ikke kan fremvise noget færdigstrik, så vil jeg da vise hvad jeg har bagt til strikkecafeén jeg skal til i aften.

Jeg har bagt/lavet mini cupcakes med icing og marcipan pynt.

Det er kun 3.gang jeg prøver at lave disse meget populære kager, så mon ikke de er til at spise? Der er ihvertald blevet så mange at både naboen, overboen og overboen´s nabo har fået 12 stykker hver. Og så er der stadig så mange at man skulle tro det var hæren der var bagt kager til.

Og hvorfor kan jeg så ikke fremvise noget strik? Joo, det går godt nok trægt med at få strikket og jeg syntes ellers jeg har gang i flere spændende ting, men åbenbart ikke til at få det færdigt. Det kommer nu nok før eller siden. :-)
I må alle have en rigtig god aften "derude".

Kommentarer

  1. Sikke glade kager du har lavet ;)
    Næ, pludselig kan lysten til strik godt forsvinde.heldigvis plejer den at komme igen.

    Yt

    SvarSlet
  2. Wow det ser godt ud, desværre er jeg på skrump, ellers kunne jeg godt finde på at bage sådan nogle.
    Strikning går op og ned, pludselig tager man sig sammen og får noget færdigt - det løber ingen steder.

    SvarSlet
  3. Uhm de ser godt nok lækre ud, ville også gerne have, men jeg går jo hos DDV, så ingen cupcakes før til jul.

    Du skal nok få begyndt at lave noget igen, det er jeg sikker på. Nu kommer vinteren jo snart og så sker der nok noget .

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hold da op, bare jeg var nabo, underbo .... eller skulle til strikkehygge hos dig ;O) Jeg ville nok kaste mig over flere, da jeg er SÅ dårlig til at vælge HI HI

    Rigtig god fornøjelse!!

    SvarSlet
  5. Nøj hvor ser de lækre ud!! og de smagte helt sikkert godt!

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er de flotte din cupcakes.
    Det må da kræve en vis portion tålmodighed med al den flotte pynt der er på dem.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  7. Du milde kineser, der er da gjort noget ud af de fine kager - sikken et pillearbejde :-)

    Nogle gange tager strik lidt mere tid - sådan er det jo bare - du skal nok få det færdigt :-)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle imponerende kager. Det er godt at du kan bruge din kreativitet et andet sted når strikketøjet står stille :)

    SvarSlet
  9. Det går nok,jeg venter gerne på at du bliver færdig i dit tempo, man kan ikke være turbo strikker heletiden.

    Super flotte kager du har lavet, og så mange !!!

    SvarSlet
  10. Kos deg på strikkekafé. Dine fine kaker blir sikkert populære:)

    SvarSlet
  11. Heldige naboer der har dig til nabo men kagerne er jo så fine at man næsten ikke tør spise dem.

    SvarSlet
  12. Dejligt med disse cupcakes og heldigt att bo nabo med dig, strikkeriet ligger jo nede i perioder, men mon ikke kagerne og caféet inspirerer?

    SvarSlet
  13. Meget flotte kager du har lavet og så er de forskellige. Det må have været et stort arbejde.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo