Sådan kan..

det også gå.
Min tour trøje har desværre stået på standby ligesom alt andet strik og hækling siden mit sidste indlæg. Havde så travlt med at strikke på tour trøjen ( og fik da også strikket hele 2 ngl. op) at mit håndled protesterede en del. Derfor har det haft en hvilepause. (ikke med min gode vilje, vel at mærke.) Og hvad har jeg så fået tiden til at gå med? Joo... jeg har prøvet at smug hækle uden det bedste resultat. Jeg har søgt nyt job og jeg har sagt op. Jo når man ikke kan strikke sker der det at man får tænkt efter i "knoppen". Om det er godt eller skidt må tiden vise. Jeg glæder mig.
Rigtig god sommer til jer alle derude.

Kommentarer

  1. Pøj pøj med omlægningen af dit liv. HÅber det ender ud med det du gerne vil. Det kan kun tiden vise.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jeg har lige gjort det samme som dig, sagt mit job op uden at have et nyt!
    Til lykke med din modige beslutning, den kan der kun komme godt ud af.Jeg har iøvrigt en fornemmelse af, at det var dig, jeg udvekslede en masse opskrifter med i foråret.

    Rigtig god vind til dit nye liv med at mærke efter!!

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Lis. Jeg er meget sikker på at det er det rigtige jeg gør, men om alt så løser sig vil tiden jo kun vise.

    Hej Charlotte. Jeg har (heldigvis) fået et andet job. I øjeblikket tør jeg ikke sige op uden at have et nyt. Ang. opskriftbytteriet så mindes jeg det ikke.

    SvarSlet
  4. Held og lykke med det nye, håber, det bliver godt for dig :-)

    Og så vil jeg også ønske dig rigtig god bedring - jeg synes jo sådan et håndled må være en strikkers absolut værste mareridt, så du kan tro, jeg føler med dig :-)

    SvarSlet
  5. Øv til et dårligt strikke håndled og held og lykke med din arbejdsmæssige fremtid...nogle gange er det rart at have tid til at mærke efter (sådan rigtigt) om alt er okay....og er det ikke det, så skal man handle - præcist som du har gjort! STÆRKT!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor spændende....altså med jobbet! Jeg håber at dine håndled snart bliver gode igen, jeg er kommet langt med mit Tour strik, men jeg blev altså ikke helt færdig med den tour, men nu kommer Post DK rundt og det er jo også en slags tour (;o) pøj pøj med det hele

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo