Strikkenyt?

...ja da :-) Det er lige hvad der er! Jeg er blevet færdig med et sjal strikket for en bekendt.
Jeg er faktisk vild med det efter det er blevet vasket, det virker let og fint, og jeg håber at det vil blive godt modtaget.

FAKTA.
Design: BC Garn - Opskrift fundet i hæftet fra Hendes verden nr. 33 - 2009.
Garn : Sandnes Lanett 100% merino uld.
Fra lager: Ja men indkøbt til formålet for snart 2-3 år siden.
Anvendt: 250g.
Farve : 1032 - Grå.
Pinde : Knit picks metal nr. 4 og hæklenål nr. 3 1/2.
Str: 95 cm i højden midt bag og 190 cm i bredden foroven.

Der er også gledet et tørklæde af pindene, for noget tid siden. Mønstret er så fint og skal helt sikker strikkes igen, måske som en stola eller ekstra bredt og langt tørklæde, mulighederne er mange da mønstret er nemt at tilpasse.


FAKTA.
Design : Princess Lace Wrap, mønstret er gratis lige her
Garn : Hjertegarns Exclusive alpaca.
Fra lager : Ja.
Anvendt : 150g.
Farve : 3771 - Karrygul.
Pinde : Kan ej huske det.
Str : 24 cm i bredden og 180 cm i længden.

Kommentarer

  1. Meget lækre ting du der har fremstillet :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot sjal! Det gule tørklæde er jeg helt vild med, så det kommer helt bestemt på den efterhånden alenlange strikkeliste her hos mig:-)

    SvarSlet
  3. Skønne ting du har fået af pinden.
    Tørklædet er røget på min to-do liste. Tak for linket.
    /annie

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er det et flot flot sjal!! og halstørklædet....jeg vil straks hente det ned! Hvor er du flittig!!

    SvarSlet
  5. To meget smukke strikketing.

    Sjalet er rigtig flot og ligeså tørklædet, som jeg straks vil vil sætte på min to-do liste :)

    SvarSlet
  6. Rigtig skønne ting du har strikket, sjalet er bare så flot og tørklædet er ikke til at stå for, det lyser skønt op.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo