Award modtaget -

Sørme om ikke jeg også fik tildelt en Award. Denne kom fra Lona.
Det er altid rart når der tænkes på en. Denne er mere personlig da man skal fortælle 10 ting om sig selv.

1. Jeg er født i vædderens tegn i 1979.

2. Jeg er udd. i 1997 indenfor social og sundhedsvæsnet, bare 17 år gammel. Den arbejdsplads jeg søgt på bad om forældre underskrift på at fastansættelse var ok. *fnis* Den arbejdsplads var jeg på i 5 1/2 år. Har siden været på bl.a et plejehjem som dagvagt. Et rehabiliteringscenter og er nu på plejehjem på en skærmet enhed for demente.

3. Jeg elsker katte. De er skønne, beroligende (påvist ved undersøgelser) Desværre er der husdyr forbud i boligkomplekset. Så jeg har anskaffet mig to katte figurer på 45 cm og 35 cm. Og købt spise/kaffestel med katte. ( hmm.. mon det virker ligeså godt som en levende skønsak ?)

4. Jeg har først for 3 års tid siden opdaget strikkeverdenen og den er stor! Er ellers ikke den store håndarbejdsudøver. Bruger al ledig tid på at strikke..

5. Har en yderst lille familie. ( min far - en farbror og han´s viv og deres to børn)

6. Kan have nogle stærke meninger og holdninger som ikke altid deles af andre.

7. Elsker at smække benene op og se en god film, gerne med kaffe/the og strikketøj til.

8. Er orkide elsker.

9. Dem som ikke er k/ærlige overfor mig skal ikke forvente noget af mig. Tilgengæld går jeg meget langt for dem som er.

10. Jeg tør altså godt offentliggøre mit garnlager.... eller ? Nå men inden i læser det, så skal jeg lige tilføje at rester næsten hele, som halve ikke er medregnet, heller ikke igangværende projekter.
49 kilo og 433gram.
Derudover har jeg garn købt på div. tilbud beregnet til 27 trøjer, bluser.
Jeps i læste rigtigt. Er nok ikke den med mest garn, men garnpusher er jeg da vist.

Nu skal Awarden jo så gives videre men den er allerede modtaget af rigtig mange. Så dem som måtte have lyst til at fortælle lidt om sig selv/ vaner skal være velkomne til at tage den og lege med.

Kommentarer

  1. Spændende at læse mere om dig :-) Og for søren da, dit garnlager er stort, det er gpdt at vide, at man ikke er alene :-)

    SvarSlet
  2. Pia, har jeg læst rigtigt, at du har næsten 50.000 kg garn?
    Hvis ja, så er det voldsomt. Der er da til et par dages strik...

    SvarSlet
  3. Hej Lene.
    Alene om stort garnlager bliver vi vist aldrig.

    Hej Kisser.
    Ja altså 50 kg. garn. plus det løse. Tænk hvis jeg skulle løbe tør. Hi,hi

    SvarSlet
  4. Hej Pia
    Tak for din kommentar på min blog. Det er da et ret stort lager du holder dig, hvor gammel har du tænkt dig at blive? :-)
    Jeg har slet ikke turde veje mit, men jeg har tænkt at blive mindst 150 år!! Der skulle da være mere end nok garn til det, det er jo ligesom det ligger og formerer sig. :-D

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre lidt om dig også, men dit garnlager ja det er da godt nok stort. Jeg troede lige at jeg havde læst forkert i første omgang ;-) men det er jo godt at have noget at give sig til ik ! :-)

    SvarSlet
  6. Hej Bente.
    Hi,hi- ja jeg regner altså med at blive meget gammel. Om mit lager er fordoblet vides ikke men det er det jo nok.

    Hej Helle.
    Jeg kommer nok ikke til at kede mig foreløbig, har rigtig mange ideér til hvad det forskellige kan/skal omsættes til.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo