Jeg har tilmeldt mig..

Gaver på vandring. Jeg tilmeldte mig hos Bettina. Jeg syntes altså det lyder rigtig hyggeligt, sådan at glæde andre med noget man selv har lavet.
Så derfor:

- Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende Gaver På Vandring.

- Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg !

- Det eneste jeg beder dig om at gøre tilgengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.


Jeg håber at kunne glæde andre med en gave lavet af mine hænder. :-)

Kommentarer

  1. Hej Pia.
    Jeg melder mig:-)
    Det er en sød lille spøj, den vil jeg gerne deltage i.

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte.
    Jamen velkommen til...

    SvarSlet
  3. Den synes jeg lyder rigtig sød, så den er jeg med på!

    SvarSlet
  4. Hej Tilli.

    Jamen det er da dejligt.
    Velkommen til.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo