Samlingen er komplet

Ja her taler jeg om te. Jeg har købt samtlige jubilæumsdåser fra KUSMI + en juledåse. De er lidt nostalgiske at se på og teén er bedre end netto´s billigeste (syntes jeg) Jeg fandt dem flere steder på nettet og der er f...... til prisforskel på dem. De svinger fra 157,- pr stk til 225,- pr stk. Jeg er pt. teelsker og mit hjerte er tabt for KUSMI´ s grøn te med mandel, øj den er lækker (ups mundvandet løber ) :-) Jeg har for en periode fået nok af kaffe, en enkelt kop og jeg er ved at ørle, desuden syntes jeg ikke jeg har så meget mave"stress" mere. Måske det er et tegn om for meget kaffe? Har du endnu ikke smagt den lækre te, så skulle du unde dig selv en smagsprøve, de sælges helt ned til 25g for 32,-

Vil du se mere så kig her

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo