Minimale færdige projekter

Jeg får ikke alverden fra hånden pt. Jeg er blevet færdig med et par babyfutter der dog mangler en tur i vaskemaskinen. Er også igang med sokker i den famøse str.47. Alt det andet der er gang i ligger stille - meget stille, jeg er nemlig gået kold på det. Tilgengæld har jeg ryddet op på altanen, klematis´serne skyder på livet løs og jeg glæder mig til de rigtig vokser til, de er nemlig indkøbt sidste sommer. Der er også sået i minidrivhus så der kommer tomater, hængepetunia, passionsblomst og blomsterkarse som supplement til de "stationære" planter.

Kommentarer

  1. Jamen så går tiden jo godt, selvom du ikke strikker - der er jo også virkelig gået forår i alting ;-)

    SvarSlet
  2. Pia der skal jo være tid til det hele, og sommetider er det bare noget andet end lige strikketøjet som trækker. ;-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er dejligt at det hele spirer og gror. Mit strikkeri er egentlig ofte årstidsbestemt, om sommeren bliver det kketil helt så meget . Alt har sin tid.

    SvarSlet
  4. Det er jo egentlig lige meget, hvad man gör. Hovedsagen er at man nyder det og finder gläde i det. Längere er den streg ikke.....Og når så vejret viser sig fra sin bedste side, bliver der altså heller ikke strikket så meget her på matriklen. Så er jeg at finde andre steder.

    SvarSlet
  5. Ja der andet end strikning i livet også selvom det er ens store interesse. Var iøvrigt på planteskole igen idag, men mere om det en anden dag. :-)

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det dejligt forårsagtigt.

    Måske du får gang i strikketøjet en dag du sidder og nyder blomsterne i solskin ?

    SvarSlet
  7. Hej Tine.

    Ja det håber/regner jeg også med. Er der noget hyggeligere end at nyde solen, med benene oppe, en god kop kaffe og sit strikketøj? Nej vel :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo