Flere sko

Jeg blev så betaget af min fruesko, så meget at jeg tog til min foretrukne planteskole for at se om de havde én i en så mærkværdig farve (grim) der gjorde at jeg bare måtte eje den. Og midt imellem de efterhånden hvermands ejede (phalaenopsis´er) stod der 8 - 10 stk. fruesko. Jeg udvalgte mig to, og efter hjemkomsten blev "bestanden" talt op... 29 stk orkideér er her på matriklen fordelt over 6 arter. Orkide-fan ??? neeejjjj , slet ikke. :-)Blomsternes diameter er lige omkring 15 cm. Blomsterne er stadig ved at åbne sig....


Kommentarer

  1. Hold da op hvor er de flotte !

    SvarSlet
  2. Sikke smuk den sko er, jeg kan godt forstå din begejstring. Jeg har også rigtig mange orkideér, den ene tager ligesom den anden. :o)

    SvarSlet
  3. Helle: Ja de er flotte, men nok lidt specielle for nogle.

    Puttenings: Ja jeg tror også det er dét der er galt, den ene er køn, den anden ligeså og så må man bare ha´ dem allesammen.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker også orkidéer, men har for få vinduer..

    SvarSlet
  5. Hej Pia.
    Regner med at det første "Strikke møde" bliver lørdag 25/4 kl.14.00håber at du kan komme der, det er en ulige uge.
    Sender du mig lige en mail om du kan komme, så får du min addresse.
    God dag.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo